vrijdag

Verzorgsproducten mee op vakantie.

Hallo allemaal.Vandaag laat ik jullie zien welke verzorgingsproducten ik meeneem op vakantie.Het is helemaal niet zoveel en sommige producten nemen mijn ouders mee dus die moet ik niet meenemen.Kijk je mee?

Zoals ik al zei neem ik niet zo veel mee.Maar ik neem natuurlijk wel wat basis dingen mee.De producten die je hier niet ziet is douchegel en een paar andere haar producten en zonnenbrand.Die nemen mijn ouders al mee.Ook zie je geen borstel omdat ik dat niet echt zie als een verzorgingsproduct.Maar die gaat natuurlijk ook mee.

Ik neem miijn freeman masker mee.Dat is een soort masker en scrub inneen.Erg handig.
De goldwell aftersun dit vind ik echt een super fijn product.Het ruikt lekker het trekt goed in.En zorgt ervoor dat mijn huid afkoelt naar het zonnen.
Een shampoo en conditioner van balea.
Een kruidvat 2 in 1 remover.Je kant het dus ook gebruiken om je gezicht te verzorgen.Daar gebruik ik het niet voor maar voor te reinigen werkt hij wel oke.
Dan nog een voedend product voor mijn gezicht.
Van the body shop nog een tester van een body butter.
En natuurlijk een scheermesje om mijn benen mooi glad te houden.
Dit zijn de producten die ik meeneem ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer.
Liefs Kim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten