zondag

Revlon nagellak.

Hoi allemaal vandaag is het weer tijd voor een swatch artikel.Dat doe ik ongeveer 1 keer in de week.En dan laat ik je een nagellak zien en swatch en dan vertel ik wat ik van de kwaliteit vind enzovoort.Vandaag is het dus de beurt aan een revlon lakje.Kijk je mee?
Revlon is een redelijk goedkoop merk.Revlon vind ik tegenwoordig steeds vaker ook bij de big bazar.En ik heb gehoord dat het te koop is bij de etos.Maar ook heb je soms online webshops waar je ze kunt bestellen.Ik vind het flesje er erg goed uitzien.Best luxe als je kijkt wat je ervoor betaald.Je krijgt 14.7 ml.Daar doe je dus wel even mee.
Ik heb hem dus in de kleur 240 impulsive.Wat een donkerpaarse kleur is.

Het kwastje is redelijk dun.Ik heb al vaker gezegd dat mij de maat van het kwastje niet zoveel uitmaakt omdat ik het altijd wel fijn vind merken.Maar als je een voorkeur hebt dan weet je in ieders geval dat dit een klein kwastje heeft.
Binnen twee laagjes dekt de kleur goed.Zoals de kleur in het flesje is dat is hij ook op je nagels.Een mooie paarse kleur.En er zit wat glans overheen.De kwaliteit is niet denderend.Er gaan al sneller stukjes af naar een dag of 2.Maar ik verwijder toch om de paar dagen mijn nagellak.Als je een nagellak echt lang op wilt laten zitten zal dit niet je perfecte nagellak zijn dus.Het is een prima nagellak maar ook niet super goed.Simelweg oke.Ik heb betere nagellak geprobeerd.

De prijs van revlon nagellak varieerd.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en bedankt voor het lezen.Tot morgen,en een fijne zondag nog!
Liefs Kim.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten