vrijdag

Hema gel liner.

Hoi allemaal.Vandaag ga ik jullie de gel liner van de hema laten zien.Zelf gebruik ik zeer weinig gel liners oogpotloden of liquid liners.Maar deze gel liner van de hema leek mij wel heel interessant.Dus kijk je mee?
Zo ziet de verpakking eruit.De verpakking is ongeveer hetzelfde als de rimmel gel liners.Maar wel een handige verpakking.Ik vind dat de hema met cosmetica erg gegroeid is de laatste tijd.Een aantal producten van hema vind ik ook echt fijn.
Het handig aan de verpakking is dat er een kwastje bij in zit.En je kan de onderkant van het kwastje nog aan de dop bevestigen zodat je een extra lange soort van kwast hebt.Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik liever mijn eigen liner kwast gebruik omdat ik deze iets minder fijn vind.En als ik dit kwastje gebruik bevestig ik de onderkant niet aan de dop omdat hij dan niet zo stevig is en zo kan je geen strakke lijn trekken.
Het potje zelf is best klein.Er staat verder niks bijzonders op de verpakking.Alleen hema gel liner.Maar laten we naar de swatch gaan kijken.
Hier zie je een swatch.De liner is echt goed zwart.En droogt ook op naar een paar minuten.Dus je kan er gemakkelijk mee werken en daarna droogt hij pas.Hij blijft de hele dag goed zitten.En op het einde van de dag krijg ik het er ook moeilijk van af.Ik moet mijn best doen om alles eraf te halen.Maar ik vind het voor het geld zeker een goed product.

Deze gel liner kost maar 4 euro.
En dus te koop bij de hema.

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden.En tot de volgende keer.
Liefs Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten