donderdag

Top zes Nederlandse en Amerikaanse beautybloggers.

Hallo allemaal.Laatst heb ik met jullie al mijn 3 favorieten online webshops laten zien.En vandaag ga ik met jullie mijn 3 favorieten youtubers doornemen.Ik heb 3 favorieten uit Nederland en 3 favorieten uit Amerika.Ik volg erg veel beautyblogs en vind het altijd ontzettend leuk om nieuwe producten te zien nieuwe trucjes te leren.En het inspireert mij ook altijd enorm.Dus laten we beginnen.

Top 3 Nederlandse make-up youtubers.

1. Ten eerste natuurlijk glamouristagirl.Ik volg haar nu een tijdje en ze maakt zo'n ontzettend leuke filmpjes.En ook haar blog is echt geweldig dat is www.glamouristagirl.nl Het leuke aan haar filmpjes en artikels vind ik dat ze altijd erg enthousiast is.Ze vertel op een fijne manier erg rustig en duidelijk.Ze geeft altijd veel en goede informatie.Houd je up tot date met nieuwe producten.En zij is echt mijn favorieten youtuber.

2.beautyscene.En de site is beautyscene.nl Hier vind je echt alles over beauty.Ze maakt vaak filmpjes met beautynieuws waarin ze nieuwe producten laat zien,en haar favorieten.Op de site vind je ook alles over beauty verzorging en parfum nagellak En nog veel meer.En ik vind de manier waarop ze schrijft altijd erg prettig goed duidelijk.Ik kan je ook zeker aanraden om daar een kijkje te nemen.

3.En al laaste maar zeker niet de minste femketje,en haar site is femketje.nl.Haar filmpjes zijn altijd erg leuk.Maar wat ik ook erg leuk vind is dat ze altijd erg leuke artikels maakt.Prettig om te lezen informatief en zeker goedde tips.En ze heeft ook redelijk veel budget wat voor mij natuurlijk al helemaal leuk.Veel van mijn favorieten online webshops heb ik omdat ik ze zag terugkomen bij femketje.

Top 3 Amerikaanse beauty youtubers.

1.Pinksofoxy en haar blog is www.pinksofoxy.com.Zij heeft veel do it yourselfs.Die erg leuk en inspirerent zijn.Ik heb ook al enkele do it yourselfs die zij gemaakt heeft ook gemaakt.En een tijd geleden is ze begonnen met less stuff less stress en daarin heeft ze ook heel veel producten uitgezocht en weggegeven.En dat heeft ervoor gezorgd dat ik ook mijn stash regelmatig goed opruim zodat ik alleen producten houd die ik echt fijn vind.En haar kanaal is gewoon heel uniek.Ze echt erg down to earth.Op haar youtube kanaal zie je beauty en non beauty.En ze is gewoon heel inspirerend.

2.Thatsheart.En haar blog is www.thatsheart.com.En zij maakt onder andere video's over make-up maar ook veel get ready with me videos.En ideƩn over het decoreren van je kamer dat soort dingen.En ze is altijd blij en vrolijk en erg fijn om naar te kijken.Echt een aanrader.

3.Jaclyn hill.En zij heeft heel veel tutorials.En als ik niet weet wat voor ooglook ik maken kijk ik altijd op haar youtube kanaal want er staat bijna altijd wel een look op die ik dan wil maken.Zij heeft heel veel leuke videos en technieken om de meest mooiste flawless make-up look te maken.Zoals celebertys het ook hebben.En ze is ook erg grappig.Ik bekijk ook erg graag haar kanaal.

Dit zijn mijn favorieten.Ik heb natuurlijk nog meer youtubers die ik volg maar dit zijn echt mijn favorieten.Ik hoop dat jullie het leuk vonden,bedankt voor het lezen en tot morgen.

Liefs Kim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten