donderdag

the body shop oogschaduws.

Hoi allemaal,sorry dat er gister geen artikel online is gekomen maar ik had het ontzettend druk en sommige dingen moeten nou eenmaal gebeuren.Maar vandaag laat ik jullie twee oogschaduws zien van de body shop.Ik was namelijk dinsdag gaan winkelen met mijn zus in amsterdam en daar haddenze heel veel sale,dus misschien gaan ze er wel uit ik weet het niet.Maar ik ga ze jullie toch laten zien.Ook heb ik vandaag nog een aantal dingen bij de body shop in eindhoven gekocht en daar zal ik misschien nog wat over schrijven.Maar ga dus zeker even kijken bij de the body shop want misschien hebben ze daar ook wel sale. :)


Het zijn gebakken oogschaduws met een mooie shimmer erin.Je hebt een groot gedeelte en dat is een lichte kleur en het kleine gedeelte is de donkere kleur.Ik heb een groene kleur en een neutrale kleur en ze hadden ook nog paars blauw en dat soort kleurtjes.De verpakking en de oogschaduw zelf vind ik er al heel leuk uitzien.Ik heb de kleuren 05 sage ( de groene kleur).02 moonstone( de neutrale kleur).
Dit zijn de swatches ze zijn erg goed gepigmenteerd.Aan de linkerkant zie je het groene duo en aan de rechterkant de neutrale.Het zijn wel echt shimmery oogschaduws maar dat vind ik dus juist heel mooi.Ze zijn gemakkelijk om mee te nemen want ze zijn klein en je kan er een gemakkelijke look mee maken.Met een oogschaduwbasis blijven ze de hele dag goed zitten en ze brengen ook erg fijn aan.Lekker zacht en het blenden gaat ook gemakkelijk.Ik ben echt fan.Ik weet dat ze al een hele tijd uit zijn maar ik heb ze nu dus pas gekocht.En ik weet niet of ze eruit gaan omdat ze dus in de korting waren dus sla je slag.

Normaal kostten ze ongeveer 13 euro en nu maar 6.50 ze hadden heel wat verschillende kleuren.

Bedankt voor het lezen en tot morgen.
Liefs Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten