zondag

Primark nagellak.

Hoi allemaal.Vooral in de zomer ben ik gek op felle kleurtjes op mijn nagels.En vandaag ga ik jullie weer een nagellak laten zien die ik heb gekocht bij de primark.Het is een prachtige mint groene kleur.Primark heeft ook cosmetica en nagellak.En normaal ben ik daar geen fan van maar deze nagellak zag er erg mooi uit.
Ik heb deze nagellak lijn wel eerder gezien en toen heb ik er niks van gekocht maar laatst dacht ik waarom ook niet.Ze zijn super goedkoop maar 1.50 euro.En als ze niet fijn zijn gooi ik ze wel weg.De kleuren vond ik in ieders geval erg leuk lekkere felle kleurtjes.Ik had deze kleur gekocht en een orange kleur.Ze hebben of hadden eerst ook hele kleine nagellakjes in een set maar die vond ik niet fijn.Laten we gaan kijken naar de kwaliteit van deze kleur.
De kleur is net zo mooi op de nagels als dat hij is in het flesje.Je moet wel 2 a 3 dunne laagjes aanbrengen tot hij goed dekt maar hij is echt geweldig.Hij lakt niet streperig en trekt niet in je nagels dus dat is altijd een plus.Ik switch natuurlijk vaak met nagellak kleur maar ik heb deze nagellak er een langere tijd opgehouden om te kijken of hij goed blijft zitten.Maar er gaan best wel snel stukjes af en dat soort dingen.Met een goede top coat is het wel minder.Maar zoals ik net al zij switch ik veel met nagellak en maakt mij dat niet zoveel uit.
Deze nagellak is dus heel goedkoop en je hebt ze in veel verschillende kleuren.Ik heb ze gekocht bij de pirmark in eindhoven.

Nog een fijn weekend en tot morgen.
Liefs Kim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten