woensdag

Outfit of the day.

Hoi allemaal,het is alweer een langere tijd geleden dat ik een outfit of the day heb gedaan dus ik vond het wel weer eens tijd worden.Het is best warm de laatste paar weken dus ik heb een lekkere zomerse outfit die ik erg leuk vind en lekker luchtig is.Nogmaals wat ik bij elke outfit of the day zeg.Ik ben geen stylist.Ik heb gewoon mijn eigen stijl en ik draag graag wat ik leuk.Ik vind mode erg leuk en ik kijk ook vaak op fashion blogs en dat soort dingen voor ideetjes.Maar laten we beginnen.

Ik draag een broekje van de new yorker.En dit broekje zit heel erg fijn.Het is een beetje een kaki groen kleurtje met wat gouden stuts erop.En deze heb ik gecombineerd met een nieuw shirtje van de primark.En de print maakt mij echt heel erg vrolijk.Er staan allemaal bloemen op in heel veel verschillende kleuren dus zeker een kleurrijk shirt.En aan de onderkant heb je allemaal zwarten draadjes.Erg mooi.Het shirtje kostten ongeveer 13 euro.Ik weet helaas niet meer hoe duur het broekje was want deze heb ik al een langere tijd.
Hier zie je de bovenkant van het shirt wat beter.Het is wel een drukke print maar vandaar heb ik het ook wat rustiger gehouden met assecoires en dat soort dingen.Ik draag heel weinig make-up en een fel rode lipstick natuurlijk.En die kleur komt ook terug in het shirt.
De schoenen die ik draag komen van de van haren.En die zullen ongeveer 10 a 15 euro geweest zijn.Ik vind ze erg fijn lopen.Ze zien er op de foto misschien een beetje vies uit.Want ik heb deze foto's gemaakt bij de maas met een vriendin en daar heb je allemaal zand en dat soort dingen maar dat maakt niks uit.De zwart van de schoenen komt ook weer terug in het shirt.
Als laatste nog deze gouden ring van de h&m.Het goud komt ook terug in het broekje.En omdat het shirt al best druk was heb ik alleen een ring omgedaan zodat het wat rustiger is.Ik vind het een super leuke en stoere ring met twee luipaarden hoofden.Echt heel gaaf.

En dat was mijn outfit.Ik hoop dat jullie het leuk vonden en er misschien nog iets ideetjes uit hebben kunnen halen voor jezelf.Bedankt voor het lezen en tot morgen.
Liefs Kim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten