dinsdag

Mijn gezichtsreiniging routine in de avond.(Gemakkelijk en snel).

Halllo allemaal,vandaag laat ik jullie zien de routine die ik in de avond gebruik om mijn gezicht te reinigen.Ik reinig elke dag mijn gezicht.Het is namelijk ontzettend belangrijk om je gezicht te reinigen.Dan gaan je poriƫn niet zo snel verstoppen.Ook is de kans op puistjes minder groot.En ik vind het altijd erg fijn aanvoelen om met een schoon gezicht te slapen.Zeker in de zomer perioden houd ik mijn routine simpel en zorg ik ervoor dat het binnen 5 minuten klaar is.Ik laat het jullie dus vandaag zien.Het verandert ook altijd wat en hoe ik producten gebruik.Dus als het veranderd is zal ik jullie natuurlijk een update geven.
Eerst gebruik ik een facewash.En ja ik gebruik deze reiniger ook altijd bij mijn ogen.Ik heb niet zo'n gevoelige ogen en deze facewash prikt totaal niet en voelt zacht aan.Met de facewash verwijder ik al het grootste gedeelte van mijn make up.
Voor ik de facewash aanbreng.Maak ik altijd mijn handen vochtig.Dan pak ik de hoeveelheid die je ook kunt zien op de foto.Dat verdeel ik in mijn handen.En dat breng ik masserend aan op het gezicht.Ik ga vooral niet boenen of hard wrijven ik doe het altijd zacht.Zodat het aanvoelt alsof je jezelf een gezichts massage geeft heerlijk.Daarna pak ik of een washandje of gebruik ik gewoon mijn handen.Een van de twee en ze verwijder ik de facewash met water.
Dan pak ik altijd nog een oliereiniger.In de zomer heb ik altijd een wat vette huid maar deze olie maakt het totaal niet erger.Laat mijn huid niet vet achter maar verzorgt het vooral goed en het voelt heerlijk zacht aan.Ik pak een wattenschijfje.En ik doe daar een heel klein beetje lauw water op.Dan breng ik daar wat cleansing oil op aan en daarmee verwijder ik de restjes van de make-up.Soms gebruik ik ook nog een apparte oogreiniger.Maar op dagen dat ik het snel en simpel hou zijn dit de reinigingsproducten die ik gebruik.En die werken prima ik krijg er totaal geen irritaties van.En heel belangrijk ik ga totaal niet wazig zien door deze olie reiniger.
Als laatste breng ik nog een nacht creme aan.Dat zorgt ervoor dat je huid goed gevoed word en zacht aanvoelt.Ik heb over deze producten van kruidvat een tijd geleden een revieuw geschreven en daarin zei ik ook dat ik ze heel fijn vind en ze zacht aanvoelen.Eigenlijk zouden dit producten zijn voor de wat rijpere huid maar ik vind ze erg prettig.Ik pak een kleine hoeveelheid en breng deze masserend aan op mijn gezicht en hals.

De nacht creme en olie is van de kruivat.
En de facewash van de dm.

In de zomer draag ik nooit zo heel veel make-up omdat het warm is enzovoort.Dus dan zijn deze reinigingsproducten die ik nu gebruik al voldoende hiervoor.

En dat is de gezichtsreinigingsroutine die ik elke avond gebruik,als ik het snel en toch ook goed wil doen.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.En tot morgen.Geniet van je dag!

Liefs Kim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten