vrijdag

mac peaches.

Hoi allemaal laatst had ik jullie al een blush laten zien van mac in de kleur love thing.Maar toen ik de kleur peaches zag moest ik hem ook gewoon echt hebben.En ik ben er ook ontzettend blij mee.Dus vandaag ga ik die jullie dus laten zien en vertel ik wat er ervan vind.
Mac heeft niet goedkoopste blushes.Maar ik ga er wel regelmatig heen omdat ze ook goede service hebben.Ze brengen de blush nog even aan op je wangen je kan het swatchen enzovoort.Zodat je zeker bent over je keuze en dan maakt het mij niet zo veel uit dat het wat prijziger is.Dit is een sheertone blush en daar zit 6 gram in.Je doet trouwens ontzettend lang met mac blushes.Ik heb er nog nooit een opgemaakt en ik gebruik ze toch regelmatig.Dus dat is ook zeker een pluspunt.

De verpakking vind ik altijd mooi,en dus zo ook bij deze blush.Simpel maar stevig.En op de achterkant staat ook de naam van de blush.En dit is een hele mooie frisse peachy kleur.Ik ben echt gek op peachy tinten.En ik had deze blush al een tijdje op het oog en ben er ook ontzettend blij mee.Het is een subtiele kleur.Die er voor zorgt dat je wangen een frisse kleur krijgen.Echt prachtig.Dit is een matte blush wat dus inhoud dat die geen shimmer bevat.Dus het is heel gemakkelijk voor overdag maar als je wat shimmer wilt kan je ook nog altijd een highlighter gebruiken.
Hier zie je de kleur op de camera ziet hij er nog net iets lichter uit.Maar in de zomer heb ik zowiezo een wat donkerdere huid en dan valt die net iets minder op in de winter zal hij meer opvallen.De blush brengt gemakkelijk aan de poeder is erg zacht en redelijk goed gepigmenteerd.Ik vind de kleur gewoon echt fantastisch!

Ik heb deze blush gekocht bij de mac counter bij de bijenkorf in eindhoven voor 21.50 euro.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot morgen.Fijn weekend.
Liefs Kim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten