donderdag

Hoi allemaal.Ik heb ervoor gekozen om op de dagen:
Maandag
Woensdag
Vrijdag
Zondag
Een artikel te maken.
De laatste tijd ben ik ontzettend druk en heb ik niet altijd tijd om een artikel te maken.Ik vind het ontzettend leuk en wil het zeker niet opgeven.Maar de komende tijd zijn dit dus de dagen dat er een artikel online komt.Ik heb besloten om vastte dagen te kiezen zodat jullie weten wanneer er iets online komt.En dat is voor mij ook wat handiger.Dit zijn dus de 4 dagen dat er sowieso wat online komt.Mocht ik een keer extra tijd hebben dan komt er natuurlijk een extra artikel.Ik wil namelijk niet een artikel heel snel maken om maar iets online te kunnen zetten.Ik hoop dat jullie dit begrijpen.Maar morgen komt er dus wel een artikel online.
Hopelijk tot morgen!
Liefs Kim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten