vrijdag

Beauty 88 unboxing+review.

Hoi allemaal vandaag heb ik een unboxing en de reviews voor jullie.Namelijk van de webshop beauty88.Ik heb daar 4 producten besteld.Kijk je mee?

Ik zat een beetje te snuffelen tussen de oogschaduws.En toen kwam ik dit palette tegen.Het is van het merk technic.En ik vond de verpakking er al erg leuk en kleurrijk uitzien.En de kleuren spraken mij erg aan.
Hier zie je kleuren.Er zitten een aantal neutrale kleuren in wat grijze en zwarten kleuren een witte highlighter en wat paarse en blauwe minty kleuren.Een heel varierend palette dus.En dat heb ik nog niet echt.


Hieronder heb ik de kleuren geswatcht voor jullie.Je kunt duidelijk zien dat de lichtere kleuren iets minder pigment hebben.Maar als je ze opbouwt dan komt er nog best goed pigment van af.En de donkere kleuren zijn beter gepigmenteerd.De oogschaduws voelen erg zacht aan en hebben weinig tot geen 'fall out'.Ik vind het zeker een fijn palette om mee te nemen op reis omdat ik dan veel kleuren in een klein palette heb.Het is een dun maar toch ook stevig palette.


Dit palette kostte 7.50 euro.
 Dan heb ik van het merk beauty uk een bronzing powder besteld in de kleur o1 medium.Ze hadden ook nog een donkerdere kleur dat was 02 dark.Dus die is meer geschikt voor de wat donkerdere huid.Ik vind het patroontje in de bronzer erg leuk.En de verpakking vind ik erg mooi en strak eruitzien.
De poeder voelt erg zacht aan en is goed gepigmenteerd.Toen ik het swatchte vond ik het wel een beetje te gepigmenteerd.Maar het valt gemakkelijk te blenden.En dan word hij een stuk draaglijker.Echt super mooi.En omdat de bronzer matte is kan je er ook gemakkelijk mee contouren.Ik heb hem nu een paar dagen en ik heb hem elke dag gebruikt.Omdat ik er gemakkelijk mee kan werken.Deze bronzer kostte 4.95 euro
De twee producten waar ik super enthousiast over was toen ik ze zag en ook gelijk in mijn winkelmandje stopten zijn de beauty uk shimmer box poeders.Je hebt twee kleuren 01 bronze en 02 rose.Het zijn namelijk dupes van de bobbi brown shimmer bricks.Ik heb ze zelf niet dus ik kan niet vergelijken of de kleuren op elkaar lijken.Maar de verpakking lijkt erop en ook het patroon in de poeder lijkt erop.Deze producten kan je gebruiken als bijv. oogschaduw blush highlighter.Een multifunctioneel product dus.
 Dit is de kleur 01 bronze.Dat is dus inderdaad met wat neutrale tinten.Dit is een warme kleur.En ik vind het al een plaatje in het doosje echt prachtig.
Dit is de kleur 02 rose.Een mooie zacht roze kleur.Deze shimmer box is meer koeler.Maar ook deze kleur is prachtig.Ik zal jullie even swatches laten zien.
Hier zie je kleuren van de de kleur 01 bronze.Die aller rechtse kleur is de haast witte kleur.En dan gaat het steeds iets donkerder.Je kunt ze ook samen gebruiken en appart.De poeder voelt zacht aan en ze zijn redelijk goed gepigmenteerd.


Dit zijn de swatches van de shimmer box in de kleur 02 rose.Hier zie je ook aan de linker kleur dat dat de witte kleur is.Maar deze is beter gepigmenteerd dan de andere witte kleur.En dan gaat het van neutraal over naar roze echt super mooi.Ze brengen ook gemakkelijk aan en ik vind het gewoon prachtige producten.Deze kostten beiden 6.95 per stuk.(Een stuk goedkoper dan de bobbi brown shimmer bricks.)


Dit zijn de 4 producten die ik besteld heb.Ik ben erg enthousiast en blij met de producten en zal ze ook zeer regelmatig gaan gebruiken.

De webshop waar ik deze producten besteld heb is dus www.beauty88.nl het is zeker de moeite waard om daar eens een kijkje te nemen.Ze hebben er heel veel verschillende merken en producten.

De verzendkostten waren ongeveer 5 euro.Op zondag avond had ik het besteld,en op woensdag middag kreeg ik het al binnen.Heel erg snel dus.

Klik hier op de link om naar de webshop te gaan: www.beauty88.nl

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden bedankt voor het lezen.En tot morgen.
Liefs Kim.

2 opmerkingen: