dinsdag

Sleek true colour lipstick matte.

Een aantal weken geleden heb ik ook een artikel geschreven over de lipsticks van sleek.Ik heb toen een matte en een sheen lipstick laten zien.Ik ga vandaag iets meer in op de matte lipsticks.Aangezien ik twee nieuwe heb en ik er ontzettend enthousiast over ben.Kijken jullie mee?
Zoals altijd komen de sleek lipsticks in mooie doosjes.Het geeft mij dan altijd al een luxe gevoel.Hoe je kan herkennen of je een matte of een sheen lipstick hebt dat staat op het doosje.En onderop de lipstick daar staat ook de naam van de lipstick en of het een sheen of matte is.
Het is een zwarte huls.Vrij simpel.Met onderaan het stickertje.Zelf vind ik deze lipsticks erg handig om mee te nemen want ze zijn erg klein en compact.Maar toch zit er het ful size product in.
Dit zijn de swatches.De fel roze fuschia kleur is 780 pink freeze.En de perzik tint is 777 bare all.Wat ik ook al met de paarse matte lipstick had is dat ze niet heel gemakkelijk aanbrengen.Ze voelen wat stug aan.Het is wel zo als ze er eenmaal opzitten gaan ze er niet meer gemakkelijk vanaf.Dus dit zijn zeker perfecte lipsticks voor een etentje.De geur van de lipsticks vind ik niet zo lekker maar omdat ik het een super fijn product vind maakt het mij niet meer zoveel uit.De kleur die je in de huls ziet krijg je ook op je lippen.En omdat het matte is valt het extra op een matte paars of matte fuschia is echt een in your face kleur.Ze trekken niet snel in de lijntjes wat ik super fijn vind.Want dat heb je ook nog wel eens met lipproducten dat ze in de lijntjes zitten en dat ziet er niet mooi uit.Ze blijven een lange tijd zitten zeker wel 4 uurtjes wat ik erg lang vind.
Mijn mening: Het zijn super fijne lipsticks ik kan ze je zeker aanraden.
Sleek heeft ook veel soorten kleuren dus je kan uit veel kleuren kiezen.
Deze lipsticks heb ik gekocht bij de webshop alice&jo. Voor 6 euro per stuk.
Ook kun je sleek bestellen bij de misslipgloss shops en nog andere online webshops.
Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en er iets aan hebben.Ben jij fan van matte lipstick?En zo ja welke merken vind jij fijn?Laat het me weten.
Liefs Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten