woensdag

sleek sunset palette.

Jullie weten denk ik wel dat ik echt gek ben op het merk sleek.En onlangs heb ik twee nieuwe oogschaduw paletten gekocht.Namelijk het sunset palette en het lagoon palette.Vandaag laat ik jullie het sunset palette zien.Het andere palette komt binnenkort.
Zoals altijd zitten de sleek producten in een mooi matt zwart doosje.Zelf vind ik het erg luxe ogen en het ziet er echt niet goedkoop uit.Bij tot nu toe alle producten die ik heb van sleek zien de verpakkingen er goed uit.En ze voelen stevig aan.


Zo ziet het palette van de binnenkant eruit.Mooie warm tinten.Je hebt wat aarde tinten,en ook heb je veel rood en koper.Dan zit er ook nog een blauwe bij.Ik vind het een mooi palette alleen al om naar te kijken.Erg veel kleur.De orange kleur vind ik erg gewaagd en ook de blauwe kleur is erg fel.
Alle kleuren bevatten shimmer behalve de matt zwarten kleur.Persoonlijk vind ik dit een erg bruikbaar palette.Natuurlijk is het iets meer gewaagd dan een neutrale look voor overdag maar ik vind het ontzettend mooie kleuren.
Hier heb ik een aantal kleuren geswatcht.Zodat je de pigment wat beter kunt zien.De zwarte valt een beetje tegen.Die kleur is wat minder dekkend.Maar als je hem swatcht op je vinger is die wel weer goed zwart.Een aantal van de rode en koper kleuren lijken best op elkaar dus ik heb er eentje geswatcht hier op de foto.Maar die kleuren geven goed pigment af.Het zelfde met de blauwe gele en orange kleur.

Ik vind het dus een erg fijn palette.Ze hebben allemaal goed pigment behalve de zwarte kleur.Het zijn wat andere kleuren dus iets gewaagder.Maar ik kan het je zeker aanraden.

Sleek palette kostte ongeveer 10 euro.
Meestal bestel ik die op de misslipgloss of alice&jo shop.

Bedankt voor het lezen van dit artikel ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot morgen.Liefs Kim.

Als je vragen tips of requests hebt mag je mij altijd mailen naar dutchbeautyblogger01@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten