woensdag

Sleek blush 923 pomegranate.

Sleek is de laatste jaren echt een bekend budget merk geworden.Ze staan bekend om hun goed gepigmenteerde oogschaduw paletten lipsticks en anderen fijne producten.Ook zijn ze erg populair met hun blushes.Zelf had ik er al vier.Maar toen ik de kleur pomegranate zag wilde ik die ook graag.
De verpakking van de blush is vrij klein.Maar het is wel een stevige verpakking matte verpakking.Het ziet er totaal niet budget proof uit.Je krijgt 8 gram.Dus er zit toch behoorlijk wat in.
En dit is de blush kleur.Echt super mooi vind ik zelf.Het is een warme kleur met een bronze ondertoon en prachtige gouden shimmers.Het is dus een donkerdere blush kleur die ontzettend goed gepigmenteerd is.Zelf vind ik de kleur uniek.Je hebt vaak bij budget blushes dat de kleuren heel standaard zijn maar dat vind ik bij sleek absoluut niet.Je hebt matte en shimmer kleuren.In de felste kleuren en neutraal.Echt heel divers.
Dit is de swatch.Ik ben een keer met mijn vinger of het product gegaan en heb het toen op mijn hand geswatcht.Het is wel een blush die je voorzichtig wilt aanbrengen want anders krijg je snel te veel op je wangen.Maar het is een hele mooie kleur.Het is zowiezo een mooie kleur voor de herfst en winter om je gezicht wat meer warmte te geven.Maar ook in de zomer zal die niet verkeert staan.De pigmentatie is goed je blijft de kleur lang op je wangen zien en ik vind het een mooie en unieke kleur.Een aanrader dus.

Sleek is te koop bij verschillende online webshops.
Een paar voorbeelden,de misslipgloss shop,en de alice&jo shop.Dat zijn 2 online webshops waar ik graag bestel.
Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden,Bedankt voor het lezen en tot morgen.

Heb je vragen tips of requests?Mag je mij altijd mailen naar dutchbeautyblogger01@hotmail.com.
Of een reactie achterlaten bij dit artikel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten