maandag

Sedona lace 28 neutral palette.

Ik heb laatst het sedona lace 28 neutral palette online gekocht nadat ik er wat goede revieuws over had gelezen.En nu ik het een tijdje heb uitgeprobeerd ga ook ik vandaag mijn mening over dit palette met jullie delen.Kijken jullie mee?


Zo ziet de verpakking van het sedona lace palette eruit.Gewoon zwart niet veel bijzonders.Het is redelijk stevig.Als je veel van dit soort palettes hebt is het moeilijk om te zien welke je nodig hebt.Maar ik heb er een dus dat gaat gemakkelijk.


Het is een dun palette dus ook gemakkelijk om mee te nemen.Het neemt niet veel ruimte in beslag.Je kan het palette gemakkelijk openmaken en ook weer gemakkelijk dicht maken het is wel een stevig palette.Maar laten we het palette eens van de binnenkant bekijken.
Dit zijn alle 28 kleuren.Ik vind het echt heel erg mooi uitzien.Het zijn echt prachtige kleuren.Je hebt aan de linkerkant meer lichtere kleuren en highlighter kleuren.En aan de rechterkant meer de donkere kleuren.Een aantal oogschaduws zijn matt en een aantal ooschaduw bevatten shimmers.
De pigmentatie van de oogschaduws is verschillend.Je kunt duidelijk merken dat sommige lichte kleuren minder gepigmenteerd zijn.Al hebben de meeste lichte kleuren goed pigment.En de meeste donkere kleuren hebben goed pigment met een enkele uitzondering.Ik heb natuurlijk alle kleurtjes gebruikt en getest,en ik vind het wel mooie kleuren.Sommige zijn heel bijzonder en sommige heel normaal.Dit is vind ik zelf een veelzijdig palette je kan hier een neutrale look voor overdag maken.Maar ook een zwaardere look.Dus je kan veel kanten op.
Hier heb ik een aantal kleuren geswatcht.De linkse kleur is zwart die is goed gepigmenteerd en het is een matte kleur al lijkt het op de camera dat er shimmers inzit.Maar dat komt ik had nog andere kleuren geswatcht en de shimmers gingen er niet helemaal vanaf.Dan nog een aantal bruine kleuren.En ook zit er een mooie raspberry rood paarse kleur in.Je hebt warme en koele kleuren.Dus voor ieder zit er wel een aantal mooie kleuren tussen.

Ik vind het een fijn palette,maar houd er rekening mee dat er een paar lichtere kleuren niet zo goed gepigmenteerd zijn.Verder vind ik dit palette erg fijn en zeker aan te raden voor iemand die van neutrale kleuren houd en niet niet palette wilt.

Dit palette kost:17 euro.Ik heb dit palette gekocht bij de online webshop alice&jo.
Bedankt voor het lezen van dit artikel,ik hoop dat jullie het leuk vonden.
En tot morgen.liefs.

Als je vragen tips of requests hebt kan je mij altijd mailen naar het emailadres dutchbeautyblogger01@hotmail.com
Of een reactie achterlaten bij dit artikel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten