donderdag

nieuw opberg systeem voor sieraden.

Bij de xenos hebben ze altijd leuke bakjes met printjes en handige indelingen.En laatst kwam ik een leuk kistje tegen die handige vakjes had en die heb ik gekocht voor mijn sieraden.Ik heb redelijk wat sieraden en ik wil het altijd goed gesorteerd hebben,zodat ik kan zien wat ik allemaal heb en ook alles dragen.Maar ik wil het ook weer netjes en niet te rommelig hebben.Vandaag laat ik niet mijn kettingen zien.Ik laat alleen mijn nieuwe kistje zien.Mijn kettingen heb ik ergens anders hangen.Dat zou ik natuurlijk ook nog een keertje kunnen laten zien.Maar laten we beginnen.
Zo ziet het kastje eruit.Je hebt een laatje wat je eruit kunt trekken.En je heb bovenop een deksel en als je die omhoog tilt heb je allemaal vakjes waar je je sieraden goed in kunt verdelen.
Zo ziet het eruit als ik het laatje opentrek.Het is een vrij ruim laatje waar al mijn armbanden inpassen.Het is redelijk overzichtelijk voor mij.Ik heb ze niet heel erg goed gesorteerd maar toch kan ik elke armband goed zien en gemakkelijk pakken.
Hier zie je de bovenkant met de deksel open.Je hebt een lang dun vak.En drie gewoon vierkante vakjes.Ik heb in de eerste twee vierkante vakjes al mijn ringen liggen.En in het andere vakje heb ik al mijn oor knopjes.Ook die heb ik nog niet helemaal goed gesorteerd maar ik kan ze vrij gemakkelijk zien.In het lange vakje heb ik een aantal grotere oorbellen.En een horloge die ik erg veel draag.
Hier zie je nog een blad met wat spulletjes erop.Het heeft niks te maken met sieraden.Maar in het tinnetje heb ik nog mijn andere horloges zitten.Ook dit doosje heb ik gekocht bij de xenos een paar dagen geleden.

Dit is de nieuwe manier waarop ik mijn sieraden opberg op dit moment.Ik vind het erg fijn en overzichtelijk hopelijk hebben jullie er ook wat aan,en vinden jullie dit een leuk opbergsysteem.Bedankt voor het lezen van dit artikel.Liefs Kim
De sieradendoos van xenos kost:7,00 euro.Die heb ik in de korting gekocht.
Het andere bakje heb ik bij de xenos gekocht voor maar 1 euro.

Als je vragen tips of requests hebt mag je mij altijd mailen naar dutchbeautyblogger01@hotmail.com
Of een reactie achterlaten bij dit artikel.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten