zaterdag

Loreal Lumi Magique foundation.

Loreal heeft al een langere tijd de lumi magique light lijn.In die lijn heb je een aantal basis producten.Ook zit in die lijn de loreal lumi magique light infusing foundation flawless skin as it lit from within liquid light technology.Een heel lange naam zoals je kunt zien.Het is dus een foundation die je een mooie glow zou moeten geven en een mooie dekking zou moeten geven.Ik wilde de foundation al een tijdje testen maar had het nog nooit gedaan.En ik dacht laatst waarom ook niet,als ik het fijn zou vinden kan ik het jullie altijd nog laten weten.(Goed excuus kim).Maar ben je benieuwd wat ik van deze foundation vind?Kijk dan vooral verder.
Dit is de flacon,ik vind het er erg mooi en luxe uitzien.Het oogt zeker niet als een foundation van een drogisterij merk.De verpakking werkt erg handig met een pompje,dus ook erg hygiƫnisch.De foundation zou ervoor moeten zorgen dat je een mooie stralende huid zou moeten krijgen.Er zit spf 18 in de foundation wat erg fijn is tegen de zon.Maar ik gebruik hierlangs nog wel een zonnenbrand creme ik vind dat de spf in de foundation niet voldoende is.
Ik heb de foundation in de kleur r/c/k2 porcelaine rose.Deze foundation heeft een gele ondertone.Je hebt verschillende kleuren dus je hoeft niet perse deze kleur te kiezen.
De structuur van de foundation is best vloeibaar wat soms onhandig kan zijn want dan knoei ik iets sneller.Maar omdat de foundation zo vloeibaar is brengt die wel lekker licht aan.Ik breng het met een buffer kwast of een stippel kwast aan en dat werkt erg goed.De foundation geeft mijn gezicht ook echt een gezonde stralende uitstraling en een mooie glow.En zorgt voor een medium tot volle dekking.Hij blijft erg goed zitten.Ik poeder het alsnog een klein beetje af niet te veel anders heb je die glow niet meer.Maar dan weet ik dat de foundation goed zit.Ik vind het een super fijn product voor een drogisterij merk is dit nog best wel duur maar hij voldoet wel aan al mijn eisen.Als je dit te duur vind kan je ook een keer kijken bij een 1+1 achtie of 50% korting bijvoorbeeld.
Dit product kostte 17 euro.
Ik heb nog een andere nieuwe foundation getest van loreal die nieuw in het assortiment is die laat ik jullie volgende week zien.Ik hoop dat jullie dit een leuk vonden en hier iets aan hebben.Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot morgen.x

Heb je vragen tips of requests?Dan mag je mij altijd mailen naar het email adres: dutchbeautyblogger01@hotmail.com
Of een reactie achterlaten bij dit artikel.
Het is natuurlijk altijd gezellig om te kletsen met jullie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten