vrijdag

Loreal infalible stay fresh foundation 24h.

Een aantal dagen geleden heb ik een artikel geschreven over de loreal lumi magique foundation.In dat artikel heb ik ook verteld dat ik nog een nieuwe foundation van loreal had gekocht en die nog zou laten zien.Vandaag ga ik jullie die dus laten zien.Kijk je mee?
Zo ziet het flesje eruit.Een glazen flesje met een plastic dop.Ik vond de loreal lumi magique net iets mooier ogen,maar dit is ook niet verkeerd.Uiteindelijk kijk ik toch naar het product.
Wat deze foundation zou moeten doen volgens loreal is:
Geen zichtbare vlekjes.
Geen zichtbare glans.
Geen uitdroging.
Geen masker effect.
Er zit spf 18 in de foundation dat is altijd goed.Toch gebruik ik altijd nog zonnenbrand onder mijn foundation.
De foundation zou lang en goed moet blijven zitten.
Ik heb voor de kleur 140 gekozen.Dat is tevens ook de lichtste kleur.Ze hadden een aantal kleuren.
De foundation brengt goed aan.Het is lekker licht aan en voelt niet dik aan.Het geeft een lichte gezonde glans maar is bijna matt.Hij geeft een medium dekking.Ik heb geen onzuivere huid dus bij mij maakt het niet zo veel uit.Hij blijft redelijk lang zitten maar ik merk wel dat het na een tijd wat gaat glanzen.Maar dat valt nog mee.De kleur matcht nu nog net mijn huidskleur maar in de zomer zal ik wel een donkere moeten halen.Ik vind het een fijne foundation.Hij doet ook echt wat zo zeggen wat hij moet doen behalve dat hij 24 uur lang blijft zitten maar daar geloof ik ook niet zo in.Op het einde van de middag zit de foundation er niet meer heel goed op dus die 24 uur die ze bevelen klopt niet vind ik.Maar een goede 6 tot 8 uur blijft hij zeker goed zitten,daarna word het dus wat minder.Ik vind het voor mijn huid zeker geschikt.Zelf heb ik geen last van onzuiverheden dus ik kan niet spreken of hij daar ook voor zal werken.Maar als je niet zo veel onzuiverheden hebt kan ik je het al zeker aanraden.

Deze foundation kost 17 euro.

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en bedankt voor het lezen.
liefs kim

Heb je vragen tips of requests dan mag je mij altijd mailen naar dutchbeautyblogger01@hotmail.com
Of een reactie achterlaten bij dit artikel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten