zondag

Favorieten Mei 2014.

Vandaag is het weer tijd voor de favorieten.Dit keer van de maand mei.Ook in deze maand heb ik weer nieuwe producten ontdekt en herontdekt.Laten we snel gaan kijken naar mijn favorieten.
Als eerste hoe kan het ook anders.Het w7 in the buff oogschaduw palette.Ik heb er ook al een revieuw over geschreven.Ik vind het namelijk echt een super fijn en mooi palette.De pigmentatie is bij de meeste kleuren goed.En je kan ooglooks maken voor overdag maar ook voor s'avond.Een veelzijdig palette dus.
Dan de golden bronzer van elf.Dit product heb ik deze maand weer herontdekt.Ik gebruik hem niet als bronzer maar als highlighter.Als bronzer is het veel te licht voor mijn huid en er zit ook veel shimmer in.Maar links onder heb je een prachtige highlighter.Die geeft een mooie subtiele glow op je gezicht.Echt een aanradar dus.
De elf blush in mellow mauve.Zoals de naam dus ook al zegt is het een mauve kleur.Maar heel erg fijn voor een everyday look.De pigmentatie is goed.Hij blend heel fijn.En de blush blijft ook goed zitten.Echt heel mooi.
Dan van Gabrini cosmetics de shine lipgloss in nummer 03.Ik heb dit product gekocht begin deze maand in turkije en sindsdien gebruik ik het bijna dagelijks.Hij geeft veel pigmentatie af en blijft redelijk goed zitten.En de kleur is gewoon heel leuk.Een fuschia roze tint met ook een beetje paars erin.
Sleek heeft natuurlijk ook prachtige lipsticks.Ik heb er een aantal maar toen ik deze kleur laatst kocht was ik er meteen fan van.Dit is een matte lipstick(die ook echt goed matt is).Blijft heel goed zitten.Hij brengt wel iets stroever aan maar daar heb ik geen moeite mee.En hierbij ook weer de kleur is heel mooi.Het is een paarse kleur.Dus het is echt een knallende kleur.
Als laatste de nagellakjes van SinfulColors.Ik heb ze de afgelopen maand geprobeerd en ben er echt super fan van.Ze hebben heel veel kleurtjes.Ze lakken fijn.Ze blijven redelijk goed zitten en dekken goed.Kortom ik vind ze voor de prijs echt super.

Dit zijn mijn favorieten van de afgelopen maand.Ik hoop dat jullie het leuk vonden.En nog een fijne zondag!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten