dinsdag

Essence nagellak 106 free hugs.

Vandaag ga ik jullie weer een nagellak swatch laten zien.En deze keer niet van het merk sinful colors maar van essence.Essence heeft ook betaalbare nagellakjes en de kwaliteit is vaak niet eens slecht.Een van mijn favorieten kleuren van essence is dus 106 free hugs die ik jullie vandaag ga laten zien.
Hier heb ik de nagellak geswatcht voor jullie.Het is een bubblegum roze kleur.Ik vind het een super mooie kleur en zeker geschikt voor de zomer.
Je krijgt 8 ml.Dus daar doe je wel even mee.En van de prijs valt ook niks te zeggen.Ik verander vaak de kleur op mijn nagels.Dus dan is een budget merk als essence ook al goed.Verwacht niet dat de nagellak een week op je nagels blijft zitten zonder te chippen.Maar een aantal dagen houd die goed vol.
Het kwastje is vrij breed en plat.Persoonlijk vind ik dat prima lakken.Maar ik merk wel dat je soms sneller langs de randjes lakt.De nagellak droog ongeveer in 10 a 15 minuten wat niet heel snel is dus als je je nagels lakt moet je er je tijd voor nemen.Ik breng meestal een dun laagje aan die laat ik 5 min. drogen en dan nog een dun laagje dat laat ik 10 min. drogen.Dan krijg ik ook niet dat de nagellak er al weer van af gaat.Met twee laagjes dekt de nagellak goed.

Deze nagellak kost. 1.80 euro.
Ik koop essence altijd bij de kruidvat maar volgens mij kan je het ook bij de trekpleister kopen.
Bedankt voor het lezen van dit artikel.Hopelijk vonden jullie het leuk.En gaan jullie ook dit kleurtje halen.En tot morgen.liefs kim

Als je vragen tips of requests hebt mag je me altijd mailen naar het email adres: dutchbeautyblogger01@hotmail.com
Of een reactie achterlaten bij dit artikel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten