vrijdag

6 color concealer&corrector light. Bh cosmetics.

Bij de webshop alice&jo heb ik het bh cosmetics 6 color concealer en corrector gekocht.Ik vind het altijd lastig om de juiste kleur concealer te vinden.Je hebt een kleur voor puistjes te egaliseren,een kleur voor onder je ogen enzovoort.Ik dacht ik probeer dit palette uit om te kijken of het goed werkt.Ik vind het zowiezo al handig dat je allerlei kleuren in een palette hebt zodat je alles snel bij elkaar hebt.En dat is gemakkelijk.Kijken jullie mee naar wat ik van dit palette vind?



Het palette komt in een doosje waar je alle kleuren op kunt zien.Zelf heb ik voor de kleur light gekozen omdat dat kleuren zijn die beter bij mijn huidskleur passen en waarmee je goed kunt highlighten.Maar je hebt ook een palette in medium en dat palette heeft dus meer donkere kleuren.
Zo ziet het palette eruit als het dicht is.Het is gewoon een simpele zwarte verpakking.En er staat dus 6 color concealer&corrector light bh cosmetics.Het is een stevige verpakking dus je kan het gemakkelijk meenemen zonder dat het breekt.
Van binnen ziet het palette er zo uit.Het ziet er al netjes en best luxe uit.Maar laten we snel gaan kijken naar de kwaliteit.

Je hebt dus 6 verschillende kleuren.Je hebt een groene kleur die zou roden plekjes kunnen egaliseren.
Je hebt twee kleurtjes met een zalm roze perzik ondertone die zijn handig om donkere kringen te egaliseren.
Je hebt ook twee neutrale concealers die zijn ook handig om rode plekjes te egaliseren.
En dan heb je nog een lichte kleur handig als highlighter onder het oog.

De kwaliteit van de concealers is verassend goed.Ze zijn erg creamy en brengen gemakkelijk aan.Ze trekken niet zo snel in de lijntjes maar omdat ze best creamy zijn zou ik het wel goed afpoederen omdat het toch naar een paar uurtjes een beetje in de lijntjes gaat zitten.Met poeder set je als het ware je concealer en dan blijft het langer zitten en dan komt het niet in de lijntjes te zitten.De dekking van de concealers is een medium dekking.Dus ze dekken niet alles maar voor een normale huid is dit een fijn palette.Het blijft goed en lang zitten wat erg fijn is want dan moet je het niet meer perse bij te werken.Het palette is redelijk klein dus erg gemakkelijk om mee te nemen.Maar al met al vind ik het een erg palette.Zeer diverse en zeker geschikt voor de lichte huid,

Dit palette kost:8 euro.
Het kost niet super veel.Je krijgt er ook 6 kwalitatief goede concealers voor.Ik heb dit palette gekocht bij de webshop alice&jo.

Ik hoop dat jullie dit artikel weer leuk vonden.Bedankt voor het lezen en tot morgen.Fijn weekend.

Heb je vragen tips of requests?Dan mag je mij altijd mailen naar het mailadres: dutchbeautyblogger01@hotmail.com.
Of een reactie achterlaten bij dit artikel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten