maandag

Snelle make-up look.

Het komt natuurlijk wel eens voor dat ik s 'ochtends haast heb en geen tijd heb om lang de tijd te nemen voor een make-up look. Op die dagen heb ik altijd een paar producten die ik snel en gemakkelijk kan aanbrengen.En ik ga dat vandaag met jullie delen.
De producten die ik gebruikt heb zijn.

Als eerste gebruik ik mijn balea serum.Zodat mijn huid een beetje gevoed word.De serum is ook gelijk mijn basis voor de make-up.




Dan breng ik een getinte dagcreme aan.Foundation gebruik ik alleen als ik de tijd ervoor heb omdat ik het altijd mooi wil blenden.De getinte dagcreme breng ik aan met mijn handen.




Ik fixeer mijn gezicht met een klein beetje losse poeder.Deze is van essence.Ik pak een beetje product uit de container op de kwast.En tik het dan af in de deksel en dan breng ik de kwast aan op mijn gezicht. Ik focus mij vooral op de t zone.


  De blush die ik gebruik is van elf in de kleur tickled pink.Een zacht lichtroze kleur. Die breng ik aan op de appeltjes van de wangen.



Ik breng nog een beetje highlighter aan deze is van elf in de kleur peachy cheeky.




Als oogschaduw breng ik de maybeline color tattoo aan over het gehele ooglid.Hier heb ik geen oogschaduw basis bij nodig omdat de oogschaduw de hele dag blijft zitten.




De mascara die ik gebruik is van essence de 2 in 1 volume mascara.Deze breng ik op mijn boven en onder wimpers aan.


Als laatste gebruik ik nog een felle lipgloss die veel pigment heeft. Deze is van gabrini cosmetics.







En dan is de look klaar.Als ik de snelle make-up look maak duurt het ongeveer 5 minuten. Die producten die ik gebruik zijn wel vaak verschillend bijv.verschillende lipproducten.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten