maandag

sleek lipsticks.

Sleek is een bekend budget merk.Voor de oogschaduws blushes enz.Ook de lipsticks zijn echt super goed.Vandaag ga ik jullie twee kleurtjes laten zien.Ten eerste komen de sleek lipsticks in een doosje wat ik zelf altijd luxe vind ogen.De lipstick huls is vrij klein wat het ook makkelijk maakt om het mee te nemen.Aan de onderkant heb je een stickertje met de kleur en de naam.
Ze hebben verschillende soorten lijnen lipsticks.Ik ga jullie een lipstick laten zien die uit een matte lijn komt en een uit de sheen lijn.Ze zijn allebei goed gepigmenteerd.Alleen de sheen lipstick heeft er nog een glans over heen.En de matte lipstick is goed matt.Ze blijven allebei goed zitten.De matte lipstick brengt iets stroever aan dan de sheen lipstick.


Bovenaan zie je de kleur 771 baby doll een sheen lipstick.En dat is een licht roze kleur.Deze lipstick brengt heel gemakkelijk aan.Het enigste nadeel vind ik de geur.Die vind ik namelijk niet heel lekker.
Onderaan Zie je de kleur 781 amped.Dat is een paarse kleur.Dit is de matte lipstick.Die brengt dus wel wat stroever aan maar blijft daardoor heel goed zitten.Ook bij deze lipstick vind ik de geur wat minder.




Sleek is te koop bij verschillende webshops.Bijvoorbeeld de misslipglos shop.Of bij www.alicejo.com. En daar hebben ze ook andere producten van sleek.Het is niet een heel duur merk.Bijna alle producten liggen onder de tien euro.En deze lipsticks kostten ongeveer 6 euro per stuk.Het is zeker de moeite waard om het eens te proberen.Ze hebben ook veel verschillende kleuren.Dus voor iedereen zit er wel een kleurtje bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten