zaterdag

Nail art.Border nails+Water marble

Vandaag heb ik 2 verschillende nail art gemaakt die ik jullie ga laten zien.Zelf ben ik helemaal niet zo goed met nail art.Ik vind het wel leuk maar ik heb er te weinig geduld voor.Dus dit zijn twee gemakkelijke en snelle nagels die ik ga laten zien.
Ps ik heb allebei de nail art gemaakt op een voorbeeld vinger.

Ten eeste ga ik jullie water marble laten zien.
Wat je daarvoor nodig heb is:
1 bakje met water.
Een paar verschillende kleuren nagellak.
Nagellak remover.
Een aantal wattenschijfjes en eventueel wattenstaafjes.
En een sateprikker of dotting tool.
Eventueel plakband.












Eerst vul ik een glas met gewoon kraanwater.Dan tape ik de nagelriemen goed af zodat daar geen nagellak opkomt.Dan maak ik de nagellak potjes open zodat ik wat sneller te werk kan gaan.Ik doe een druppel van de nagellak in het water en dan zul je zelf ook zien dat die verspreid.Dan pak ik een andere kleur en daar doe ik ook een druppel van in.En zo kan je doorgaan tot jij denkt dat het genoeg is.Dan pak ik de sate prikker en maak er een patroontje in.En dat mag je ook weer zelf weten hoe je dat wilt doen.Niet elke nagel zal er exact hetzelfde uitzien.Als ik het patroontje heb gemaakt dan druk ik de nagel erin en goed onder water.Je zult zien dat er nagellak op het water blijft liggen.En wat ik dan doe is ik blaas even op het water zodat de overgebleven nagellak droogt.Dan pak ik de sateprikker en kan ik de gedroogde nagellak er zo af halen.Dan haal ik de vinger eruit en laat ik het goed drogen.Als de nagellak goed gedroogd is haal ik de plakband ervan af en ga ik met een wattenstaafje en nagellakremover de eventuele restjes langs mijn nagelriemen weghalen.Als dat klaar is kan je nog een topcoat aanbrengen als je dat wilt.En dan ben je klaar.



















De tweede nail art is border nails.In de video clip van katy perry dark horse had zij ook border nails gemaakt.Zelf vond ik het heel ingewikkeld uitzien.Maar nadat ik ging zoeken hoe je het moest maken bleek dat het eigenlijk helemaal niet zo ingewikkeld was.
Wat je hiervoor nodig hebt is:
Een lichtere kleur nagellak.
Een donkere kleur nagellak.
Nagellakremover.Als je geknoeid heb kan je het gemakkelijk hiermee weghalen.
Wattenschijfjes.
En een sateprikker of nail art kwastje.












Eerst heb ik twee dunne laagjes aangebracht van de lichte nagellak,en dat heb ik goed laten drogen.Daarna heb ik met het kwastje van de nagellak een dun druppeltje op de punt van de sateprikker aangebracht.En dat breng je dan eigenlijk bij de nagelranden aan.Ook dat heb ik goed laten drogen.Ook hier kan je er voor kiezen om een top coat aan te brengen.









Dit zijn de 2 nail art nagels die ik jullie wilde laten zien.Ik hoop dat jullie het leuk vonden,en er iets aan hebben.Veel plezier met het maken ervan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten