dinsdag

Kruidvat Skin science lijn

Kruidvat eigen merk heeft vaak redelijk goede gezichtsverzorging.Ik zag laatst een nieuwe lijn staan dus die wilde ik natuurlijk graag uitproberen.(Teminste ik denk die die nieuw was ik had het namelijk nog niet gezien).Het is de skin science lijn.Daar zit een dagcreme een nachtcreme een gentle cleansing oil een beautifying elixer en een oogcreme in die lijn.Alleen de oogcreme heb ik niet getest maar de andere producten wel.Er zit bij alle producten een doosje omheen behalve bij de cleansing oil niet.De verpakking ziet er best luxe uit.Bij de dag en nacht creme heb je ook grote potten.Ook zit er een bijsluiter bij,en daar staan de producten ook op en wat ze voor je huid zouden moeten doen.

Hier zie je de skin science all skin types gentle cleansing oil.De verpakking werkt heel hygiƫnisch Wat je hoeft niet met je vingers in het producten maar je kan het zo op een watje doen.Omdat het een olie is laat die mijn huid heerlijk zacht achter.Mijn gezicht word niet te vet maar het laat een dun laagje achter.Ik kan hier heel gemakkelijk mijn make-up mee afhalen.En ik vind de geur ook lekker.Je krijgt erg veel voor de prijs namelijk 150 ml.En je hebt maar een beetje nodig om je hele gezicht schoon te maken.Dit product kost 2.99 euro.


Dan heb je de skin science wrinkle correctin day cream.Ook deze cream is ontzettend fijn.Het brengt gemakkelijk aan en smeert fijn uit.De creme trekt snel in.En ook hierbij is de geur lekker.De potjes zijn wel erg groot dus ze zijn niet heel gemakkelijk om mee te nemen.De nachtcreme werkt ongeveer hetzelfde.Het enige verschil wat ik merk bij de nachtcreme is dat die meer voedend is.Allebei de producten bevatten 50 ml.Deze 2 producten kost 4.99 euro per stuk.

Dit is de skin science beautifying elixer.Dit product zou je huidstructuur moeten verbeteren.Hij laat mijn huid er wat wat frisser en stralend uitzien.Maar ik heb niks gemerkt van het egale wat ze beloven.De verpakking werkt wel fijn.Maar de geur is iets chemischer.Het is wel een fijn product maar je ziet niet mega veel verschil.Het maakt je huid dus wel wat frisser wat ik persoonlijk heel fijn vind in de ochtend.Maar het doet niet zo veel voor mijn huid.Dit product kost 4.99 euro.

Dit zijn de producten die ik gekocht heb van die lijn.Je hebt dus ook nog een oogcreme en die kost ook 4.99.Het is een fijne lijn.Alleen de elixer doet niet zo veel voor mijn huid dat is wel jammer.Maar de producten zijn allemaal redelijk goedkoop.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten