zondag

Haar tutorial.

Hoi allemaal vandaag ga ik jullie laten zien hoe ik deze beachy waves heb gemaakt.Altijd als ik de zee uitkom en mijn haar laat drogen krijg ik ook van dat soort beachy haar. Dit is een manier die ik zelf wel eens toepas als ik dit maak. Het zijn geen volle krullen alleen een beetje slag. Lets begin.

De tools die je nodig hebt zijn.

 Een stijltang.

 Een elastiekje.

Haar mousse.Ik gebruik die van kruidvat eigenmerk.
Haarspray.Ik gebruik Loreal paris Elnet.

En eventueel gel met een glittertje.
Ik gebruik de goldwell sun reflects shimmer gel.

























Ten eerste doe ik mousse in mijn haar en borstel mijn haar goed door zodat de mousse goed verdeeld is. dan verdeel ik mijn in twee, en maak ik twee vlechten.


Hier had ik eerst een vleg gemaakt. Maar uiteindelijk heb ik gekozen voor twee zodat mijn haar wat eerder klaar was.

Ik heb de stijltang aangezet en heb een minuut gewacht tot die goed warm was.







Dan pak ik de stijltang en begin ik bovenaan en werk zo langzaam naar beneden. Ik laat hem telkens een paar seconden zitten en schuif dan weer een stukje op.


Daarna haal ik het vlechtje er weer uit en dan spray ik er nog een heel klein beetje haarlak in zodat het goed blijft zitten.

Als laatste heb ik er nog een klein beetje shimmer gel ingedaan zo krijgt mijn haar wat extra glans en dat ziet er gewoon mooi uit.


Dit is de manier hoe ik altijd beach haar maak. Het duurt ongeveer 5 tot 10 minuten.Ik hoop dat jullie de tutorial leuk vonden.En bedankt voor het kijken. Een fijne zondag allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten