maandag

Vloeibare foundation.

Hoe kan je foundation het beste aanbrengen? ( Met mijn favorieten elf gezichtskwasten). 

Je kan het natuurlijk met je vingers aanbrengen wat ik zelf ook een fijne manier vind. Je foundation kan zo wat warmer worden in je handen. Zorg wel dat je je foundation goed uitwrijft zodat je geen vlekken krijg.

Je kan ook een stipple brush gebruiken waarmee je je foundation stippelend over je gezicht kunt aanbrengen.Neem ook altijd je nek mee. Ik heb zelf een stipple brush van elf die ik heel erg fijn vind. Niet iedereen wilt zijn foundation dekkend aanbrengen en met een stipple kwast kan je het wat lichter aanbrengen. Je kan het wel opbouwen, door meerdere laagjes te gebruiken.

Nog een andere manier hoe je ook je foundation aan kunt brengen is met een buffer brush. Dit is een wat snellere manier om je foundation mee aan te brengen. Je brengt het op een deppende manier aan maar je kan het ook met ronddraaiende bewegingen aanbrengen.Mijn foundation word met die manier echt perfect aangebracht.

Een foundation kwast. eens snele manier om je foundation aan te brengen.Hierbij kan je ook je foundation makkelijk opbouwen. mijn favoriete foundation kwast is de kwast van elf. Van de 1 euro lijn. Dit is een manier die ik zelf vaak gebruik omdat het lekker makkelijk is.

Ook kan je nog bijvoorbeeld met een beautyblender of een make-up sponsje je make-up aanbrengen. Voor een goed dekkend effect.Zorg hierbij ook weer dat je het goed uitwerkt zodat je geen vlekken krijgt.


Bij foundation is het altijd belangrijk dat je een kleur pakt die matcht met de rest van je lichaam. Zodat je hele lichaam een kleur is.Je kan altijd een aantal kleuren foundation met elkaar mengen zodat je de perfecte kleur krijgt.Vergeet ook niet om je nek altijd mee te nemen, ziet er net wat mooier uit.Anders heb je kans dat je de overloop van je gezicht naar je nek goed ziet. Het is ook belangrijk om je foundation altijd goed uit te werken zodat je geen vlekjes krijgt of plekjes waar niks zit. Je kan eventueel op onzuiverheden wel wat meer aanbrengen. Het is belangrijk dat je nadat je de foundation hebt aangebracht er nog met een fixing poeder eroverheen gaat zodat je foundation de hele dag op zijn plaats blijf zitten.

Alle kwasten die ik net genoemd heb die heb ik gekocht bij elf. De website heet eyeslipsface..nl 
Het is een van mijn favorieten kwasten merken. Ik heb bijna al mijn kwasten van hun.
Dit zijn de manieren,hoe ik foundation aanbreng.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten