woensdag

Tutorial.

Vandaag ga ik jullie laten zien ik deze gouden look heb gemaakt.










Voordat ik begin met de ogen breng ik de basis make-up aan.
Ik begin met foundation en daarvoor gebruik ik de essence 16 hour perfect stay foundation in 010 en 020. Die meng ik door elkaar en dat breng ik aan met een stipple brush.Daarna gebruik ik een heel klein beetje poeder om het te zetten van max factor. Dan ga ik ligt contouren ik met een bronzer van de hema. Nadat ik dat gedaan heb breng ik een blush van elf aan in tickled pink. En dan gebruik ik nog een highlighter van p2.










Voordat ik begin met oogschaduw, breng ik nog een oogschaduw basis aan van de hema. Dat zorgt ervoor dat de oogschaduw lang blijft zitten en de kleuren intenser worden.Ook teken ik een klein beetje mijn wenkbrauwen bij. Daarna pak ik het sleek original  pallete En pak ik een geel gouden kleur die ik meng met een licht bruine.Die breng ik aan op het gehele ooglid. Daarna pak ik een oogschaduw van catrice in talk like an egyptian. En de breng ik aan bij de buitenkant van het oog tot ongeveer de helft van het ooglid. Daarna pak ik een bruine kleur en die breng ik aan in de crease. Dan pak ik nog een klein beetje goud en die blend ik nog in de crease. Als ik dat gedaan heb zorg ik dat de kleuren mooi geblend zijn en dan breng ik mascara aan ik gebruik de 2 in 1 mascara van essence. En dan zijn je ogen klaar.










Als laatste breng ik nog een mooie rode lipstick aan van essence in all you need is love.










Dat is de uiteindelijke look.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten