donderdag

Look of the day.

Vandaag ga ik jullie mijn outfit of the day laten zien. Elke dag draag ik wat anders. Ik ben niet heel goed met kleding combineren. Maar ik draag gewoon altijd combinaties die ik zelf leuk vind.
Mijn shirtje is van de sting. het shirtje is een stuk open bij de oksel wat ik zelf een leuk detail vind.
Mijn broek is van tally weijl. Het leuke eraan is dat de broek overloopt van grijs naar zwart soort van ombre effect.













Hakken vind ik altijd leuk om te dragen. En vandaag draag ik hakken van de primark.Simpele niet te hoge hakken.






De ring die ik draag is van de six. En het is een robot ring. Super vet!





De statement necklace die ik draag is van de claire's.Het is een mooie zilvere ketting met kruisjes erop.\\







De armband die ik draag heb ik gekregen van mijn oma. Dus ik weet niet waarvan die komt. Maar het is een zilvere armband met pareltjes erin en zilveren steentjes. Het is een van mijn favorieten armbanden.





Dit was mijn outfit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten