zondag

balea vital+intensiv serum

Serum wat is dat? Dat is een product wat je kan gebruiken naast je gezichts- verzorging. Wat ervoor zal zorgen je huidconditie te verbeteren. Nadat ik wat research had gedaan wat een serum allemaal kon doen voor je gezicht besloot ik er zelf ook een uit te proberen.Ik had de serum van balea gekocht die te koop is bij de dm in Duitsland voor 5 euro. Na ongeveer een maand testen heb ik mijn mening kunnen vormen, en weet ik ook of het wat doet voor mijn gezicht.












Je kan een serum gebruiken sóchtends en s'avonds op een gereinigd gezicht.Ik heb een droge tot medium huid.En ik heb de serum eigenlijk alleen in de ochtend gebruikt omdat ik het s'avonds samen met de nachtcrème te veel vond. Zelf vind ik het altijd mooi om een subtiele gloed op mijn gezicht te hebben en dat geeft deze serum wat ik echt geweldig vind!Mijn huid voelt baby zacht aan als ik hem opbreng. Hij voed mijn huid ook redelijk goed goed en heeft een lekkere geur. Na een uur of 2 merk je wel nog vrij weinig van het serum en dat vind ik wel jammer.Maar het trekt ook deels in het gezicht natuurlijk.De glow word over de dag heen wel wat minder maar ik bleef het wel zien. De serum is bedoelt voor de wat rijpere huid maar ik vind het nooit verkeert om het toch te proberen.De verpakking werkt zeer hygiënisch je hebt een pipetje en daar kan je wat uit halen. Je hoeft niet met je vingen in de serum wat ik zelf altijd fijner vind werken.Je doet er ook heel lang mee ik gebruik het nu al 1 maand en er is nog bijna niks uit. Het zit in een glazen flesje wat ook al een luxe gevoel geeft. Terwijl hij echt low budget is. Mocht je een keer naar de dm gaan zou ik deze zeker kopen, want voor de prijs is hij echt heel goed.Je kunt natuurlijk ook altijd bij andere drogisterijen of bij bijv.. de Douglas kijken voor een serum. Hopelijk heb ik jullie wat beter kunnen informeren over dit onderwerp. En bedankt voor het lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten